czwartek, 17 stycznia 2013

Strój do programu publicystycznego.

Moja propozycja stroju dla prezenterki programu publicystycznego z TVP1, TVP2.
Na zajęciach pracujemy właśnie nad charakteryzacjami do telewizji. Znowu było losowanie i każda z nas ma trochę inne zadanie. Ja mam program publicystyczny. Całkiem urocze - taka "rozmowa przy kawie" o polityce.
Żeby się przygotować do tego zadania musiałam oglądać programy publicystyczne i doszłam do wniosku, że całkiem przyjemnie się tego słucha. No a już szczególnie jak stylizacja jest trafiona. Np, gryzło mnie kiedy prezenterka miała zbyt ponury strój, ale i też gdy kolory były zbyt wyraziste. Ja kogoś dyskutującego z politykami widzę w neutralnych, delikatnych kolorach. Klasyczna czerń, ale ożywiona pudrowym różem. Kobiece i eleganckie. Nie rozprasza uwagi, a jednocześnie podkreśla urodę. No i oczywiście fikuśne szpilki, które w co niektórych programach można dostrzec.
A po za tym, doskonałe do kawy.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz